Αυτούς τους ξέρω (Προς τους γονείς της Φιλιππιάδας)

 

Αναδημοσιεύουμε κείμενo σχετικά με το νέο κρούσμα “Συλλόγου Γονέων και Μισανθρώπων”, αυτή τη φορά στην Φιλιππιάδα. Στο τέλος της ανάρτησης θα βρείτε και το κείμενο της απόφασης των “Γονέων”, χαρακτηριστικό δείγμα ρατσισμού, μισαλλοδοξίας, μπουρδολογίας και θρησκομανίας δηλαδή όλων των βασικών υλικών του ναζισμού και του φασισμού. Κατά τα άλλα αυτά είναι “μεμονωμένα περιστατικά”, που “δεν αντιμετωπίζονται με κραυγές” αλλά προφανώς με “νηστεία και προσευχή”, όπως συνιστούν διάφοροι δεξιοί και αριστεροί δημοσιολόγοι…….

 

 

Προς τους γονείς της Φιλιππιάδας

 

Αυτούς τους ξέρω.

 

 

 

 

Τον ρατσιστή που αναφέρεται στους «λαθρομετανάστες».

Τον φασίστα που μιλάει για «αλλοίωση του ελληνικού χαρακτήρα των σχολείων», τον φανατικό και τον θρησκόληπτο που θωρεί στην έλευση των Άλλων «το χτύπημα της θρησκείας» του και την «ισλαμοποίηση» της κοινωνίας. Τον νεοναζί που βλέπει σε κάθε μουσουλμάνο κι έναν τρομοκράτη, τον ξέρω…

Τους ξέρω πλέον και τους αναγνωρίζω καθώς το μίσος αφήνει το αποτύπωμά του στο πρόσωπό τους. Θυμάμαι την έκπληξή μας από τις ύβρεις της ηλικιωμένης, όταν αναζητούσαμε στη Φιλιππιάδα το στρατόπεδο Πετροπουλάκη. Αυτούς, λοιπόν, τους αναγνωρίζω.

Εκείνους που δεν ξέρω, είναι οι εθνο-προοδευτικοί, οι «εθνο-αριστεροί», που έχουν σώμα αριστερού και κεφάλι ρατσιστή και οι οποίοι μιλούν για την «καθαρότητα» της φυλής, και για την ανόθευτη και αλώβητη συνέχειά μας! Τους θυμάμαι να μένουν άλαλοι στη ρήση πως «η φύση αγαπά τα μπάσταρδα γιατί είναι πιο δυνατά και πιο ανθεκτικά».

Δεν ξέρω, επίσης, εκείνους, τους δήθεν μετριοπαθείς που σε εγκαλούν για έλλειψη ενσυναίσθησης και σου λένε: «Αν ήταν το δικό σου παιδί στο σχολείο που θα φιλοξενήσει τα προσφυγόπουλα πως θα αντιδρούσες;» Ε, ναι, λοιπόν, τα δικά μου παιδιά είχαν συμμαθητές τους ξένους εκείνης της εποχής, τους Αλβανούς. Είχαν φίλους Αλβανούς. Τότε που το σύνθημα των «καθαρών» ήταν: «Αλβανέ, Αλβανέ δεν θα γίνεις Έλληνας ποτέ». Τότε που η αντιπαράθεση στο εσωτερικό της ελληνικής κοινωνίας ήταν αν έπρεπε οι μαθητές με αλβανική καταγωγή να φέρουν ή όχι την ελληνική σημαία! 

Ε, λοιπόν, θα πρέπει να εξηγήσουμε σ’ αυτούς που ξέρουμε και σ’ αυτούς που δεν ξέρουμε, στους λόγω άγνοιας και ανασφάλειας ρατσιστές ότι η καλύτερη εκπαίδευση γίνεται μέσα από τα μεγάλα ταξίδια της γνώσης. Και να τώρα, τα παιδιά της Φιλιππιάδας, του Ωραιόκαστρου θα έχουν την τύχη να «ταξιδέψουν», εντελώς δωρεάν και άκοπα, σε άλλους τόπους, σε άλλους πολιτισμούς, γνωρίζοντας ανθρώπους και κοινωνίες που δεν θα γνώριζαν ποτέ. Πάνω σε τέτοια ταξίδια ίδρυαν τη σοφία τους οι παλιοί, στους οποίους τόση αδυναμία (επίπλαστη και επιλεκτική) έχουν οι Ελληναράδες, όπως αλλιώς λένε σήμερα τους προ-φασίστες στη χώρα μας.  

Για όσους λοιπόν ανησυχούν για την εκπαίδευση των παιδιών τους, ας μάθουν πως αυτά θα μπορέσουν να γνωρίσουν από πρώτο χέρι για τις αληθινές, σύγχρονες οδύσσειες ομηλίκων τους, για το τι είναι πόλεμος, για το τι σημαίνει να ξεριζώνεσαι, να θαλασσοπνίγεσαι, να ζεις χωρίς να ζεις σε ένα αντίσκηνο, σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης που κατ’ ευφημισμό αποκαλούν κέντρο φιλοξενίας, σ’ ένα γκέτο, που πλέον το ελέγχουν οι μαφίες, θα μάθουν πως, τελικά, δένεται τ’ ατσάλι. Θα μάθουν, ακόμα, στην πράξη τι σημαίνει συμπάσχειν, θα γνωρίσουν εν τοις πράγμασι τι σημαίνει αλληλεγγύη, αλληλοβοήθεια, και πραγματική, μπεσαλίδικη αγάπη. Έτσι θα μπορέσουν να αγαπήσουν και να αγαπηθούν και τα ίδια. Δεν μιλώ για την Αγάπη γενικώς, ούτε για εκείνη την μισαγάπη που λέει «αγάπα τους δικούς σου μόνο» ή «αγάπα τον πλησίον σου πλην των Αμαληκιτών».

Τέτοια αγάπη έχουν και οι χρυσαυγίτες μεταξύ τους. Αναφέρομαι στην Αγάπη για τον Άλλο, τον όλο Άλλο, τον διαφορετικό, τον αλλόφυλο, τον αλλοεθνή, τον ομοφυλόφιλο, τον πάσχοντα… Η πραγματική Αγάπη, όπως και ο έρωτας, σημαίνει «κένωση» από Εγώ, έτσι ώστε να πληρωθείς πλήρως από τον Άλλο, να τον δεχθείς δηλαδή απολύτως, όπως είναι και όχι όπως εσύ θα ήθελες να είναι, δηλαδή εντάσσοντάς τον, τουτέστιν εξαφανίζοντάς τον. Γι’ αυτό λέω ότι αυτή η βιωματική εκπαίδευση θα κάνει καλύτερα τα παιδιά μας…

 Όσο για το τι μπορεί να φοβάται σήμερα ένας γονιός, το πρωταρχικό είναι η ανεργία, αυτή που δημιουργεί ζωντανούς-νεκρούς και η οποία στέλνει τους νέους στην ξενιτιά. Αυτά, άραγε, τα 300.000 σπουδασμένα ελληνόπουλα, που ξενητεύτηκαν, όπως θα ξενητευτούν και πάρα πολλά από τα σημερινά παιδιά, δεν τα βλέπουν οι γονείς του σχολείου της Φιλιππιάδας και του Ωραιόκαστρου; Δυστυχώς δεν τα βλέπουν. Γιατί έχουν τυφλωθεί από την εγωτική, αυτιστική και εντέλει ηλίθια αντίληψη ότι αυτοί θα γλυτώσουν, πως δεν θα έχουν την τύχη των άλλων…  

Υ.Γ. Και δεν θα ξεχάσω την εικόνα αυτών των παιδιών, που κάποιοι δεν θέλουν στο σχολείο με τα δικά τους παιδιά, να μοιράζουν στους κατοίκους της Φιλιππιάδας αγριολούλουδα που είχαν μαζέψει από το στρατόπεδό τους, με ένα σημείωμα που έγραφε: «Σας ευχαριστούμε. Συγνώμη για την αναστάτωση που σας προκαλέσαμε».

Και λέω πως ναι, είναι αλήθεια, ένας πολιτισμός αξιολογείται με κριτήριο την Ευγένεια που Παράγει

 

Γιώργος X. Παπασωτηρίου

 

 

 

Πηγή: http://www.artinews.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BE%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%B2%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CF%80%CF%80%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82.html

 

 

Ο Σύλλογος Γονέων 2ου Δημοτικού Φιλιππιάδας, εναντιώνεται στην συστέγαση των παιδιών των λεγόμενων παράτυπων μεταναστών – Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή

 

Από:

 

Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

2ου Δημοτικού Σχολείου

Φιλιππιάδας

 

Προς: 

1) Περιφερειάρχη Ηπείρου

2) Περιφερειάρχη Πρέβεζας

3) Δήμαρχο Ζηρού

4) Περιφερειακή Διευθύντρια Α/ΘΜΙΑΣ Εκπαίδευσης Ηπείρου

5) Διευθυντή Α/ΘΜΙΑΣ Εκπαίδευσης Πρέβεζας

6) Υπουργείο Παιδείας – Διεύθυνση Προσφύγων – Μεταναστών

7) κο Μπάρκα Κων/νο Βουλευτή Ν. Πρέβεζας

8) κο Γιαννάκη Στέργιο Βουλευτή Ν. Πρέβεζας

 

Την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016μετά τον Αγιασμό για τη νέα σχολική χρονιά, πραγματοποιήθηκε συνάντηση γονέων και κηδεμόνων στην οποία οι παρευρισκόμενοι γονείς συμφωνήσαμε τα κατωτέρω, προκειμένου να αποσταλεί η παρούσα επιστολή. 

ToΔ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιππιάδας δηλώνει ρητά και κατηγορηματικά, ότι δεν πρόκειται να αποδεχθεί σε καμιά περίπτωση και χωρίς κανένα συμβιβασμό τη συστέγαση των παιδιών των λεγόμενων παράτυπων μεταναστών, που επιβλήθηκε στην τοπική κοινωνία του Δήμου μας και που επιχειρείται να επιβληθεί και στο σχολείο μας. Οι λόγοι εναντίωσής μας είναι οι εξής:

1.Δεν είναι αναγκαίο να ενταχθούν στο σύνολο της κοινότητας μας εφόσον φιλοξενούνται όπως αρχικά διαβεβαιώσατε την τοπική κοινωνία για 6 ως 8 μήνες. Οι ίδιοι διαδηλώνουν και ζητούν να φύγουν, από την χώρα. Ποια λοιπόν είναι τα σχέδια για αυτούς και συνεπώς για την κοινωνία μας;

2.ΙΑΤΡΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. Προέρχονται από άλλη Ήπειρο, με τελείως διαφορετικό υπόβαθρο ασθενειών και συνθηκών υγιεινής. Δεν είναι εμβολιασμένοι σύμφωνα με το Εθνικό μας σύστημα εμβολιασμού και είναι άγνωστο αν είναι έστω εμβολιασμένοι από το περιβάλλον που προέρχονται. Σε καθημερινή βάση ενημερωνόμαστε για παρουσία νέων περιστατικών από ασθένειες που έχουν εκλείψει εδώ και δεκαετίες στη χώρα μας και έχουν καταγραφεί περιπτώσεις με άκρως μεταδοτικές ασθένειες στις οποίες δεν συνεργάστηκαν καθόλου με τις υγειονομικές αρχές. Θεωρούμε ότι τα παιδιά αυτά χρήζουν ειδικής μέριμνας λόγω των ψυχικών τραυμάτωνκαι των καταστάσεων που έχουν βιώσει τα τελευταία χρόνια στις πατρίδες τους.Παράγοντες που ίσως δημιουργήσουν πολλά προβλήματα στην προσαρμογή τους.

Γνωρίζοντας τα παραπάνω ποιος μπορεί να μας εγγυηθεί ότι θα τηρηθούν οι βέλτιστες συνθή

κες υγιεινής που απαιτούνται σε κάθε σχολείο.

3.ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. Δεν μπορούν να συνυπάρξουν παιδιά μεταναστώντα οποία έχουν:α) τεράστιο εκπαιδευτικό κενό λόγω της πολύχρονης αποχής τους από οποιαδήποτε μορφή εκπαίδευσης, β) διαφορετικές αντιλήψεις για το ρόλο της οικογένειας, τη θέση της γυναίκας, τη θρησκεία, με ελληνόπουλα που οι γονείς τους στερήθηκαν και στερούνται για να προσφέρουν στα παιδιά τους την καλύτερη μόρφωση, αυτή που αναγνωρίζουν και συγχαίρουν τα σχολεία της Ευρώπης.

Πως μπορεί ένα παιδί, των λεγόμενων παράτυπων μεταναστών, δεκατριών ή δεκαπέντε ετών να ενσωματωθεί στην ίδια τάξη με μικρότερα παιδιά δεδομένου ότι δεν θα γνωρίζει βασικές λέξεις ελληνικής γλώσσας?Μήπως οδηγηθούμε σε σχολικό εκφοβισμό εναντίων των παιδιών μας;

Στο σύνολο αυτά τα παιδιά είναι ορισμένες φορές πολύ περισσότερα από τα ελληνόπουλα που φοιτούν στα σχολεία της πόλης μας. Η τοπική κοινωνία της Φιλιππιάδας είναι πολύ μικρή και διαθέτει μόλις τρία δημοτικά σχολεία μικρής δυναμικότητας. Η ένταξη επομένως των προσφυγόπουλων θα αλλοιώσει αφενός τον ελληνικό χαρακτήρα των σχολείων και αφετέρου θα υπάρξουν σοβαρότατες συνέπειες στο μαθησιακό κομμάτι των μαθητών των δημοτικών της πόλης μας. Σαν γονείς βλέπουμε μπροστά μας να έρχεται η υποβάθμιση της εκπαίδευσης και γενικότερα του μορφωτικού επιπέδου των παιδιών μας.

 4.Ο προαύλιος χώρος του σχολείου χρησιμοποιείται τις απογευματινές ώρες για αθλοπαιδιές, πολιτιστικά δρώμενα και άλλες δραστηριότητες καθώς δεν υπάρχουν άλλοι χώροι άθλησης και ψυχαγωγίας (πλατείες –αθλητικές εγκαταστάσεις) στην Παλαιά Φιλιππιάδα. Οι αίθουσες θα χρησιμοποιηθούν για μαθήματα σκακιού, ζωγραφικής, χειροτεχνίας και για διδασκαλία παραδοσιακών χορών των παιδιών του σχολείου και της ευρύτερης περιοχής.

 5.ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. Το 100% των μαθητών μας είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Γιορτάζουμε όλες τις θρησκευτικές μας γιορτές όπως αρμόζει σε κάθε ελληνικό σχολείο που σέβεται την ιστορία, τους αγώνες και τις θυσίες του Έθνους του αλλά και σέβεται την ιστορία και τις θρησκείες των άλλων λαών. Δεν θα επιτρέψουμε των θρησκευτικό φανατισμό που όπως αποδεικνύεται από τις φανατικές επιθέσεις σε άλλα Ευρωπαϊκά κράτη δεν έχουν σκοπό να σεβαστούν, αλλά να πλήξουν την Θρησκεία μας. Οι εικόνες του Χριστού και της Παναγίας, των Αγίων μας αλλά και των ηρώων μας θα εξακολουθούν να κοσμούν τις τάξεις μας και περιμένουμε από όλους τους μαθητές να τις σέβονται.

 6.ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. Το χάσμα στον πολιτισμό είναι τόσο μεγάλο που μια βίαιη μετακίνηση και εγκατάσταση μεταναστών στον τόπο μας μόνο προβλήματα προσαρμογής θα δημιουργήσει. Και είναι πιθανόν να αλλοιώσει πτυχές του δικού μας πολιτισμού, όπως της Εθνικής, Πολιτισμικής και Θρησκευτικής μας ταυτότητας. Σε μια ύποπτη διαδικασία υποβίβασης του βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου των παιδιών μας, που με πολλές στερήσεις εξασφαλίζουμε. Σας καθιστούμε υπεύθυνους για ακραίες συμπεριφορές που ενδεχομένως προκύψουν. Κανένα αίσθημα αλληλεγγύης και ανθρωπισμού δε δικαιολογεί την αποδοχή της μείωσης.

 Σαν σύλλογος γονέων δεν είμαστε αντίθετοι στην μόρφωση των παιδιών των πραγματικών προσφύγων εφόσον επιθυμούν την πραγματική και ομαλή τους ένταξη στην τοπική κοινωνία οικιοθελώς και χωρίς εξαναγκασμό από τρίτους. Άλλωστε η τοπική κοινωνία αγκάλιασε, στήριξε και στηρίζει με πράξεις και υλικά τους συνανθρώπους μας αυτούς.

 Για τους ανωτέρω λόγους επιθυμούμε και απαιτούμετην πλήρη ενημέρωση από αρμόδιο φορέα για το εν λόγω θέμα, ώστε μελλοντικά να βρεθεί η βέλτιστη λύση για την τοπική κοινωνία .

 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

του 2ου Δημοτικού Σχολείου 

Φιλιππιάδας’

 

 

 

 

Πηγή: http://prevezabest.blogspot.gr/2016/09/2_20.html#more

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.